Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Humpolec
Pracovníci ostrahy
Humpolec
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Možnost zkráceného úvazku Jedná se o fyzicky nenáročnou práci
Benefity
- Přivydělejte si k důchodu
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP
Kontakt - komu se hlásit
Lenka Cingelová
Telefon: +420 567 301 370 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: jihlava@diseven.cz
Mobil: +420 602 728 559
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici pracovníci ostrahy. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
- Pracovní pozice s možností zkráceného úvazku.
Místo výkonu práce: Humpolec
Práci budete vykonávat v objektu našeho zákazníka v Humpolci, v místě s dobrou dopravní dostupností.
Náplň práce
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni, pro doplnění našeho kolektivu. Náplní Vaší práce bude ostraha majetku zákazníka, kontrola objektu, vedení dokumentace apod. Řidičům vozidel budete poskytovat doplňující informace o dopravě po areálu. Převážná část pracovní doby se odehrává na vrátnici, která je pro výkon práce plně vybavená, se zázemím pro pracovníky ostrahy. Jedná se o fyzicky nenáročnou práci. Nabízíme možnost přizpůsobení plánování směn Vašim potřebám, po dohodě v kolektivu. Zájemce bez praxe zaučíme.
Benefity
- Až 100% příspěvek na certifikát strážný 68-008-E (při době zaměstnání 12 měsíců a více)
- Přizpůsobení směn Vašim potřebám (po dohodě v týmu)
- Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP
- Nabízíme dlouhodobou spolupráci
Nabízíme
- Dlouhodobou spolupráci
- Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- Pravidelný měsíční příjem
- Profesionální vybavení a kvalitní pracovní ustrojení
- Odpovídající finanční ohodnocení
Požadujeme
- Spolehlivost
- Trestní bezúhonnost
- Ochotu pracovat v nepřetržitém provozu
- Pracovitost
- Zkouška odborné způsobilosti – certifikát strážný 68-008-E
- Praxe a zkušenosti v oboru výhodou
Výhodou je
- Předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- Čistý trestní rejstřík
- Zápočtový list
- Číslo účtu
- Zdravotní kartička pojišťovny
- Občanský průkaz
Pozn: důchodci, částečně invalidní a plně invalidní důchodci navíc
- rozhodnutí o důchodu
- potvrzení o důchodu