Od roku 2012 je platná novela Zákona o zaměstnanosti, která upravuje plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Tento zákon ukládá zaměstnavatelům s více než 25 zaměstnanci povinnost zaměstnávat osoby se zdravotním postižením. Podíl OZP na celkovém počtu zaměstnanců je stanoven ve výši 4 %.
Poptejte i v tomto roce náhradní plnění od společnosti D.I.SEVEN FACILITY, která splňuje podmínky pro poskytování náhradního plnění dané státem podle nejnovějších nařízení.
Jak lze splnit náhradní plnění?
Náhradní plnění je optimální způsob, jak splnit podíl zaměstnanců OZP povinný pro všechny soukromé a státní společnosti s 25 a více zaměstnanci.
Pro rok 2024 byla vyhlášena průměrná mzda (vypočtená Českým statistickým úřadem za 1 až 3 čtvrtletí roku 2023) ve výši 42 427 Kč. Právě s touto hodnotou je počítáno pro výpočet náhradního plnění na rok 2024.
Kalkulačka náhradního plnění poskytuje orientační výpočet povinného podílu zaměstnanců a informace s tím související.
Výhody náhradního plnění
Včasným odběrem služeb pro náhradní plnění v daném roce si splníte povinný podíl OZP zaměstnanců náhradně a bez starostí. Touto formou také ušetříte značnou částku, kterou byste museli při nezaměstnávání OZP odvést bez užitku do státní pokladny.
Při náhradním plnění získáte kvalitní profesionální služby podporující optimální chod a provoz Vaší organizace.
Proč naše služby?
Díky odběru našich služeb splníte povinný podíl a získáte užitečné podpůrné služby vhodné pro společnost podnikající v jakémkoliv typu odvětví.
Výhody odebírání služeb
- Podpora zaměstnávání OZP
- Úspora na odvodech státu
- Splnění zákonem stanovený povinný podíl OZP
- Úspora času a peněz
- Zisk užitečných služeb
- O administraci se postaráme my
- Vyhnutí se pokutě až 1.000.000 Kč
Služby, které poskytujeme v rámci náhradního plnění
Můžete si vybrat jednu ze služeb, která Vám nejvíce vyhovuje nebo služby můžete kombinovat a sestavit si tak praktický balíček na míru.
ZPŮSOBY PODÁNÍ
- Odeslání dokumentu s kvalifikovaným elektronickým podpisem
- Odeslání prostřednictvím datové schránky
- Podání formuláře v listinné podobě na příslušné pracoviště úřadu práce.
JAK ZAČÍT A VŠE VYŘEŠIT VČAS
- Vyberte si služby, které budou pro Vaši společnosti užitečné. Služby lze kombinovat a sestavit tak praktický balíček. Kontaktujte nás a nechte si vytvořit plán náhradního plnění přímo na míru.
- Naši regionální obchodníci Vám představí naše služby a dle svých zkušeností doporučí řešení na míru. Rádi Vám představíme i regionální reference – vše u Vás ve firmě, nikam nemusíte jezdit.
- Díky kalkulačce náhradního plnění zjistíte v jaké výši je nutné odebrat služby, abyste vyřešili povinný podíl OZP v rámci náhradního plnění.
- Odběr služeb v rámci náhradního plnění společně sjednáme smluvně.
- Koncem každého roku dochází k vyhlášení průměrné mzdy za I. až III. čtvrtletí daného roku, která určuje výši náhradního plnění. Po aktuálním přepočtení doobjednejte služby, nebo splňte odvodem státu (kombinace splnění povinného podílu).
- Administrativu za Vás vyřídíme my. Na Vás je pouze jediný formulář.
- Do 15. 2. vykažte příslušnému úřadu práce formulář o splnění povinného podílu.