Zastupování klientů může být vůči třetím stranám jako jsou: veřejných a soukromých subjektů při činnostech týkajících se správy objektu. Zastupování klienta vyplývá vždy ze vzájemné dohody.
Službu si můžete zařídit vůči:
- dotčeným orgánům státní správy
- pojišťovnou
- dodavateli medií
- dodavateli činností a materiálů potřebný pro technický chod objektu
- uplatňování garančních oprav objektu u zhotovitele
- technickým jednáním s nájemci
- právní poradenství při vypracování nájemních smluv
- běžná kontrola při uzavírání veškerých smluv spojených s provozem, správou a nájmem objektu
- spolupráce při vyřizování stížností
- spolupráce při řešení škodných událostí
- spolupráce při vyřizování pojistných událostí
- právní poradenství při řešení důsledků a eventuálních škod vyplývajících z mimořádných a krizových situací
- spolupráce při řešení běžných právních sporů týkající se provozu a nájmu objektu
- sledování změn platné legislativy související s provozem a nájmem domu a průběžné informování majitele objektu i nájemníků