Připravili jsme pro vás i další užitečné informace o službách a poradenství v oblasti realitní, právní, reklamní a havarijní.
REALITNÍ ČINNOST
Realitní činnost nabízí pomoc při prodeji či pronájmu nemovitosti. Tato činnost Vám zajistí prodej či pronájem Vaší nemovitosti nebo jejích dílčích částí.
Při nabídce a realizaci realitních služeb očekávejte tyto služby:
- zpracování podkladů pro webovou realitní stránku objektu
- organizace propagačních akcí jako např. slavnostní otevření objektu
- organizování exkurzí a spolupráce na prohlídkách objektu pro potenciální nájemníky
PRÁVNÍ PORADENSTVÍ
V oblasti správy majetku a nemovitosti požadujte právní poradenství, které Vám usnadní řešení mnohých situací.
Právní aktivity:
- právní poradenská činnost při vypracování nájemních smluv a běžná kontrola při uzavírání veškerých smluv spojených s provozem, správou a nájmem objektu
- spolupráce při vyřizování stížností
- spolupráce při řešení škodných událostí
- spolupráce při vyřizování pojistných událostí
- právní poradenství při řešení důsledků a eventuálních škod vyplývajících z mimořádných a krizových situací
- spolupráce při řešení běžných právních sporů týkající se provozu a nájmu objektu
- sledování změn platné legislativy související s provozem a nájmem domu a průběžné informování majitele objektu i nájemníků
REKLAMNÍ ČINNOST
Reklamní činnost slouží k tomu, aby vaše nemovitost byla vidět v médiích a na veřejnosti a byla na trhu prezentována efektivně.
Reklamní aktivity:
- organizace propagačních akcí jako např. slavnostní otevření objektu
- spolupráce na zpracování podkladů pro reklamní letákové akce
- tvorba a realizace reklamní činnosti: billboardy, plakáty, reklamní cedule, online bannery, aj.
HAVARIJNÍ SERVIS
Havarijní servis je NON STOP služba, která poskytuje pomoc v případě havárie v objektu.
Při vzniku havarijní situace v objektu zajistí havarijní servis tyto kroky:
- bez odkladu zasáhne tak, aby bylo zabráněno škodám na zdraví a majetku;
- bez odkladu využije tísňová volání podle povahy události;
- bez odkladu – nejpozději však do 4 hodin se dostaví do objektu, zjistí aktuální stav a dále učiní veškerá opatření, která jsou v pravomoci havarijní služby za účelem zabránění vzniku škod (či za účelem jejich snížení);
- do 4 hodin po zjištění/nahlášení oznámí takovou skutečnost objednateli.